سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوران آموزش و پرورش منطقه مبارکه
 
قالب وبلاگ

شادی صرفنظر از چگونگی کسب آن می‌توانند سلامت جسمانی را بهبود بخشد. افراد شاد احساس امنیت بیشتری می‌کنند آسان‌تر تصمیم می‌گیرند، روحیه شادتر و مشارکتی بیشتر دارند و نسبت به کسانی که با آنها زندگی می‌کنند بیشتر احساس رضایت می‌کنند .
شادمانی و خلق مثبت اثرات خوبی برای افراد دارد از جمله اینکه باعث تامل بیشتر افراد می‌شود. کیفیت ارتباطات را بالا می‌برد. افراد نوع دوست می‌شوندو به دیگران کمک می‌کنند عملکرد شغلی بهتری دارند و بهتر فکر می‌کنند و بهتر قادر به حل مسئله می‌شوند.
شادی از نظر کارکردی اهمیتی دوگانه دارد: از یک طرف شادی، احساس مثبتی است، که از حس ارضاء و پیروزی حاصل می‌شود. زمانی که بصورت درونی احساس مثبت می‌کنیم، شادی زندگی را خوشایند می کند. خوشایندی و شادی اشتیاق انسان‌ها را برای پرداختن به فعالیت‌های اجتماعی آسان می‌کند، بنابراین شادی ابراز شده چسب اجتماعی است که روابط را به یکدیگر می‌چسباند .پژوهش بر روی هیجانات و شادمانی نشان می‌دهد که: الف) افراد بطور مداوم عاطفه را تجربه می‌کند، ب) ظاهری متوازن پیدا می‌کند و به سادگی بعنوان عواطف مثبت یا منفی مورد قضاوت قرار می‌گیرند، ج) بیشتر افراد داشتن عاطفه مثبت را در اغلب اوقات گزارش می‌کنند.


[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 10:22 صبح ] [ جواد مرادیان ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
این سایت برای دانش آموزان،
خانواده ها،معلمان و همه افرادی
که می خواهند در درس و امور زندگی
موفق باشند تهیه شده است.
امید است که مورد توجه دوستان قرار بگیرد.
لطفا هر گونه سوال مشاوره ای و یا نظراتی داشتید به ایمیل
moshaveran.mot1@gmail.com
ارسال نمائید
لینک های مفید